Wednesday, 23 January 2013

Diet Oooooohhhh Diet...!



Makin dekat tarikh, makin over pulak selera makan ni...
Saje nak sabotaj la 2.....
Makan 2 ibarat ubat dikala stress...
Tapi lepas makan stress pikir cane nak fitting baju nanti..
Kang sampai tarikh 2, baju fit sangat....
So bak kata saya tadi 2, makan ni ubat dikala stress..
Kalau stress -------> makan ------> stress pikir berat btambah2 nanti
Lepas makan pn stress jugak...so cane nk kurus....
hahaiiiiiiiiiii.........!~

Sekarang tengah try makan PURE MARINE COLLAGEN...
Benda 2 boleh kurangkan rasa lapar....
Betul ke bohong 2 x pasti la sebabnya ramai yang makan 2 cakap dapat kurangkan rasa lapar..
So nak tau betul ke x, try test la kan...
Saya jual, saya makan...**winkwink!
Kalau ade yang nk try boleh oder kat FB...
Saya x berkesempatan nak update order form bagai kat blog ni...
Kalau ada whatsapp, boleh whatsapp saya terus : 013-3752692- dya


Harap2 diet utk beberapa bulan ni berjaya!
go dieya go...!!!~
Tapi kan......... =_=
Kalau nampak org update benda ni mesti membuak2 perasaan  nak makan...
Huaaaaarrrggghhhh! bege bakar yang boleh membakar niat2 nak diet ~


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Follow La Klau Suka!

No comments:

Post a Comment

Copyright @ LovelyBoutiqueAlamMayaByDieyaYahya