Friday, 4 January 2013

Saya & Sesuatu

Ape yang sesuatu sangat 2....???
Ni nak cerita la ni..... Sesuatu yang saya pn x sangka...
Macam mana boleh terjebak dengan bisnes on9.....???
Starting dulu sebab tengah xde keje..saje cuba sesuatu 
yang baru la konon2nye..Sape sangka,cubaan pertama
dapat sambutan! *walaupun x sehebat org lain.......^_^
Bila dah start,memang xkan boleh patah balik atau erti 
kata lain, TAK NAK TERUSKAN sebab xde modal
atau sebaliknya..
Q : Kenapa tak boleh patah balik????
A : Sebabnye,bila da start berkomunikasi dengan org 
  atau dikenali sebagai pelanggan la, kita memang
   tak boleh nak patah balik.Ye mungkin kita boleh
senyap,tapi org yang akan cari kita.......^___^
     Patut bersyukur la sebab ade orang yang percaya
   kan kita & kerja yang kita buat walaupun kenal
kat alam maya.Bukan senang nak percaya kat 
   orang yang kita x kenal.Saya sendiri penah kena
tipu....Tapi saya boleh selesaikan & anggap 2 
sbagai dugaan & cabaran la..Banyak 2,smpai
 orang cari...Tapi bila kita jujur dgn orang lain,
xde masalah kot..Semua boleh selesai...^__^
 Selesai masalah 2, saya still go on dengan on9
& tambah lagi barang2 lain.... *boleh tengok 
    kat FB ok..Sesuatu yg kita x sangka mmg akan
    wujud dalam hidup kita.Macam2 ade..yang baik
  ade,yang x baik ade....so kena kuat la ^____^
So dalam hidup ni jangan terlampau happy bila ada kat atas & jangan terlampau sedih bila ada kat bawah..
Kawal emosi & cari jalan penyelesaian dengan cara matang.

#L.I.F.E.F.A.C.T#



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Follow La Klau Suka!

No comments:

Post a Comment

Copyright @ LovelyBoutiqueAlamMayaByDieyaYahya