Thursday, 14 February 2013

Pure Marine Collagen



Pure Marine Collagen (PMC) atau dikenali sebagai rumpai laut 
merupakan sejenis makanan tambahan yang tidak ada sebarang campuran
lain seperti ubat-ubatan yg dijual diluar..
Collagen ni juga dah dijadikan dalam pelbagai bentuk & rasa.
Contoh ada yang menjual dalam bentuk serbuk & juga cecair.
Kandungannya juga telah dicampur dengan bahan2 lain...

Ok motif saya update entry ni bukan nak cerita pasal serbuk or cecair..
Saya nak promote cikit Collagen yang saya jual..
Dalam diam, dapat sambutan jugak..
Asalnya mak suruh belikan 1packet je sebab dengar mak cik2 yang makan 2 
semua sihat2..Bak kata mak beli jus mahal2 pn sama je.. 
2 mak request collagen.. Nak testing katanya...

So dengan rela hati saya pn oder la untuk mak...
Memang x tengok pn macam mane rupa collagen 2..
Mak yang masak sendiri.. Dah ciap masak baru saya tengok, macam agar-agar.
Selang bape hari, mak pulak buat testimoni... Collagen 2 ok...
sakit pinggang dah kurang..

Nak tengok collagen 2....?


Ni yang kering....
nak basuh dulu....


Ni lepas rendam, tapi baru 3jam rendam...
Collagen ni nk kena rendam 1 malam...
** macam mee laksa kan...

Dalam proses memasak.....
Nampak x daun pandan?
Collagen ni cuma campur dengan daun pandan je...
xde campuran lain...

Ni dah siap masak....
Order untuk semalam 13/2/2013
** yang ni agak pekat cikit...

Ok 2 jela entry hari ni....
Nak promote 2 je....
kalau nak beli boleh inbox @ whatsapp saya 0133752692
kalau nak borong sila inbox saya berapa kuantiti yang anda mahu...
minimun 10packet...






Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Follow La Klau Suka!

No comments:

Post a Comment

Copyright @ LovelyBoutiqueAlamMayaByDieyaYahya