Wednesday, 20 March 2013

Cuaca & Selera . . .



Ok serius panas . . . . Kalau zaman skolah dulu cakap macam ni, mesti ade yang jawab 
" ala , ni baru panas dunia . . . . "
Jangan cakap x penah la kan . . . . x baik menipu . . . heheheeeeee . . . . 
 Kalau cuaca macam ni , memang terbayang2kan air sejuk jela . . . .
Tapi , ade jugak yang x boleh minum ais time cuaca panas . . elok2 x sakit kepala , kang terus pening2 . .. 
Nak kemas malas , nak tido x boleh , nak air sejuk jela . . . . .please2 
Dalam kepala dah terbayang macam2 . . . cool blog ! ais jelly ! abc ! cendol !

Paling best , cendol la . . . .
Orang2 Jb mesti penah makan cendol MD.ZAIN . . . 
Kalau x penah , ce try cari . . .
Peberet shaye cendol jagung ! nyummy2 . . . .**ais kurang , cendol lebih baru kawww
Zaman skang semua senang je , nak makan cendol tapi x nak duduk kat kdai . . 
Boleh2 . . .  sebab cendol MD.ZAIN ni dah ade kiosk . . 
Cawan ala2 cool blog 2 . 
Harga pon berbaloi la . selalu saya order cendol jagung , RM2 . 50 . . rase nak beli 10 . .
Sedap pon boleh tahan jugak . . memang x rugi lah .

Kalau g jalan2 2 , nampak cendol MD.ZAIN , g serbu ok . . .
Try skali mesti cari lagi . .


 ** gambar dari google , sebab slalu beli x sempat sampai rumah dah habis . .

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Follow La Klau Suka!

No comments:

Post a Comment

Copyright @ LovelyBoutiqueAlamMayaByDieyaYahya