Saturday, 6 April 2013

Weekends VS Wedding


Hari minggu dah macam hari nasi minyak .
Serius la kan , x payah nak terliur sangat dengan nasi minyak .
Sebab sampai 1 tahap nanti korang akan rasa muak .
Kalau boleh g kenduri nak tengok pengantin + nak meriahkan majlis je .
Boleh gitu . . . . ~
Kalau boleh request nasi goreng kampung , nasi goreng ayam , 
segala yang bergoreng2 la , mesti best .Tapi 2 kalau boleh la .

Yang bujang dah bertunang , yang bertunang dah kawin , yang kawin dah bahagia la 2 =)
Hari 2 majlis kat melaka . .  bakal adik ipar ku .
Baru2 ni majlis kat JB plk  . abang ku dah tamatkan zaman bujang . 
Nanti sape lagi nak kawin . . ? meh bagi kad . .
Camerawomen yang x terlatih ni nak sebok2 . . 
Ape pon tahniah la kat dorang2 ni sume . .
Semoga kekal hingga ke akhir hayat .

Nak share ckt gambar2 time majlis 2 .


# Nikah  
*yang kecik 2 memang nak Pak Lang je . . .






Ok ni jelah yang ada . . .
yang lain dalam fon . so x payah share banyak2 =)

# DIET MUSNAH SEBAB NAMPAK BANYAK MAKANAN #




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Follow La Klau Suka!

No comments:

Post a Comment

Copyright @ LovelyBoutiqueAlamMayaByDieyaYahya